Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Digitegu võitja: ePPC - Synctuition edukas rahvusvaheline äpikampaania Google'i abil
ePPC Synctuitioni rahvusvaheline äpikampaania võitis Aasta Digitegu konkursil Google’i reklaami kategooria auhinna.
LHV Varahaldus sai Aasta Digitegu konkursil Minu Pensioni äpi lansseerimiskampaaniaga „Eesti ainus pensioniäpp“ auhinna mobiilsete rakenduste ja reklaamide kategoorias.
ADM Media juhtimisel lõid arendus- ja pilveteenuste üksused koostöös MBD’ga airBalticule serverless AWS bänneri, mis võitis Aasta Digitegu konkursil nii online-reklaami kategooria kui ka peaauhinna Grand Prix, millele kandideerisid kõikide kategooriate võitjad.
Nobel Creative’i ja FCR Media poolt Sportlandile tehtud messengeri juturobot Spobo võitis Aasta Digitegu konkursil sotsiaalmeedia reklaami kategooria auhinna.
LHV Noortepanga rahatarkuse 6-osaline videoseeria „Kuidas mitte olla vaene?“ võitis Aasta Digitegu konkursil integreeritud digikampaania kategooria auhinna.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.