4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim turunduskonverents Password, mille esinejate hulka lisandus Maris Ojamuru.
- Maris Ojamuru räägib turunduskonverentsil Password vastutustundliku äri riskidest ja võimalustest, sealhulgas rohe-, valge- ja roosapesust.
Sedapuhku on konverentsi teemaks responsible marketing ja selle raames räägime, kuidas vastutustundlikult turundada ning samal ajal oma äri kasvatada. Lisaks kuulutatakse üritusel välja Aasta Turundustegu, Aasta Meediategu ja Aasta Turundustiim.
Sustinere partner ja konsultant Maris Ojamuru keskendub oma ettekandes vastutustundliku äri riskidele ja võimalustele, tuues Põhjamaadest ja Baltikumist praktilisi näiteid järgmiste teemade kohta:
• rohe-, valge- ja roosapesu;
• investorite, klientide ja äripartnerite kasvavad ootused ja teadlikkus;
• huvigruppide kaasamine ja mittekaasamine;
• tarneahela läbipaistvus;
• ärimudelite muutused: traditsiooniline turundus vs uuenenud ärimudelite turundus.
Sustinere on keskendunud jätkusuutlikkuse ja vastutustundlikkuse strateegiate nõustamisele ja kommunikatsioonile. Oma igapäevatöös tegeleb Maris Ojamuru eeskätt valdkondadega, mis puudutavad ettevõtte CSR ja jätkusuutlikkuse valdkonna fookuste seadmist, strateegilist juhtimist, koostöösuhete korraldust, enda ettevõtte jaoks kestliku arengu eesmärkide lahti mõtestamist, kogukonnaprojektide ning sotsiaalse innovatsiooni planeerimist ja juhtimist. Varasemalt on Ojamuru töötanud Swedbanki CSR valdkonna juhina ja Heateo SA juhina.
“Minu soov on aidata ettevõtetel mõista, kuidas kasvatada ettevõtte väärtust moel, mis toetaks samaaegselt ka ühiskonna kestlikku arengut. Eelkõige tähendeb see seda, et on vaja aru saada, millele keskenduda ja millele mitte,” kirjutab Ojamuru.
Eesti suurim turunduskonverents
Password 2020Teema: Responsible Marketing
Toimumise aeg: 4.-5. märts 2020
Tutvu kavaga ja registreeru:
www.password.eeSeotud lood
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti turunduskogukonna aastasündmus Password, mille peaesineja on turundusprofessor, kolumnist, turunduskonsultant ja konverentside kõneleja Mark Ritson.
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim ja olulisim turunduskonverents Password, mis tähistab tuleval kevadel oma 20. sünnipäeva ja keskendub nii sisu kui ka korraldusliku poole pealt vastutustundlikule turundusele.
Kui põhjalikult kajastavad Eesti elu ja majandust enim mõjutavad ettevõtted oma kommunikatsioonis ühiskondliku vastutuse teemasid? Värskes uuringus selgus, et Eesti suurettevõtted mõõdavad ja kommunikeerivad oma ühiskondlikku mõju vähe.
Tallinnas toimus novembri alguses JCI maailmakonverents, mis lisaks nimekatele osalejatele paistis silma ka selle poolest, et kasutati mitmeid keskkonnasäästlikke lahendusi.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.