Tallink Grupp teatas täna, et ettevõte on otsustanud eestipoolse meediaostu strateegia ja planeerimise tuua ettevõttesse sisse ning selleks on 1. detsembri seisuga loodud sisemine meediaostuga tegelev osakond.
Uus osakond hakkab tegelema nii offline- kui online-meedia planeerimisega, eesmärgiga hallata efektiivsemalt ja kiiremalt oma tegevusi meediaostu valdkonnas. Lisaks annab majasisene meediaostu planeerimine 360-kraadise ülevaate ettevõtte turundus- ja meediategevustest ning võimaldab ettevõttel oma eelarvet paremini hallata.
Uut osakonda asub Tallink Eesti turundusosakonna koosseisus juhtima Eliis Oru, kes on Tallinkis töötanud üle viie aasta, viimati turunduse projektijuhi ametikohal. Oru sõnul võimaldab meedia majasisene planeerimine ettevõtte vajadustele ning muutuvatele olukordadele senisest kiiremini reageerida, kuna tegevuste ahel on lühem ning muudatuste elluviimisel pole vaja tegutseda läbi mitme agentuuri.
„Rahvusvahelise ettevõttena on meil meediaplaneerimise ja -ostu vallas palju ruumi areneda ning tahaksime olla ka oma ettevõtte teiste riikide turundusosakondadele eeskujuks. Meil on selle töö tegemiseks kõik vajalikud andmed olemas, nüüd tuleb meil need enda kasuks tööle panna,“ kommenteeris Oru.
„Lisaks on meil olemas Google’i ja Facebooki otsene ja ametlik tugi, mis annab meile alati võimaluse oma ideede ja küsimustega nende poole pöörduda ja arutada läbi, kuidas mõni lahendus toimiks või mida teha paremini. Mujal maailmas tänaseks juba laialdaselt levinud trend, kus paljud suured ettevõtted planeerivad oma meediaostu tegevusi ise, hakkab tasapisi ka Eestisse jõudma,“ ütles Oru.
Uus osakond eksisteerib ettevõttes alates 1. detsembrist ning hetkel tegeletakse usinalt erinevate spetsialistide värbamisega osakonda. Muuhulgas otsitakse meeskonda digitaalmeedia spetsialiste, kelle otsene ülesanne oleks hallata erinevaid makstud meedia kampaaniad. Uus meeskond loodetakse täielikult komplekteerida hiljemalt järgmise aasta jaanuaris.
Lisaks sellele, et osakonda hakkab juhtima Eliis Oru, värbas Tallink Grupp hiljuti senise Äripäeva digiturunduse juhi Andrus Kiisküla, kelle ülesandeks on muuhulgas meediaostu osakonna strateegiline nõustamine ja koostöös Google ja Facebookiga uute lahenduste elluviimine ja spetsialistide jooksev koolitamine.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.