Alates sellest aastast tegutseb loovagentuuri Neway kõrval digimeeskond, kelle eesmärk on luua kodulehti, e-poode ning interaktiivseid ekraanilahendusi. Loodud agentuur kannab nime Neway Digital.
- Jaan Naaber Foto: Egon Bogdanov
Neway juhi Jaan Naaberi sõnul on agentuuri eesmärk luua suurepäraseid brände ja kogemusi. "Neway Digitali loomine on strateegiline samm, millega me rakendame meeskonna suurt digikogemust ning kompetentsi meie klientide jaoks parimal viisil," ütles Naaber.
„Täna on Neways kaks tugevat meeskonda – esiteks loovagentuur, mille teenused on bränding, teenusedisain, loov- ja disainilahendused. Teiseks digiagentuur, mis loob uue ajastu digilahendusi,“ rääkis Naaber.
Tema sõnul oli agentuuri loomiseks väga oluline tugeva meeskonna olemasolu. „Viimase 12 aasta jooksul teostatud rohkem kui 200 digilahendust annavad julguse ja oskuse suurepäraste lahenduste tegemiseks,“ ütles Neway juht.
Neway projektijuht Arnika Kajaste märkis, et loov- ja digimeeskonna lahku löömine oli praktiline otsus, sest äride edu võti on digilahenduste näol internetis ning see vajab eraldi suurt fookust.
„Klientide jaoks tähendab see veelgi põhjalikumat ja professionaalsemat lähenemist, sest Newayl on nüüd kaks meeskonda – digi- ja loovtiim. Üks toetab teist ja vastupidi. Mõlema eesmärk on luua suurepäraseid kogemusi. Vahe on selles, et ühe fookus on päriselus ning teise oma internetis,“ rääkis projektijuht.
Neway Digitali meeskond on tänaseks teinud kõrgelt hinnatud digilahendusi nii Eestis kui ka rahvusvaheliselt. Viimase aasta klientide hulka kuuluvad näiteks Playtech Estonia, Junior Achievement, Eesti Lennundusklaster, digiturundusagentuur Convertal, Piletikeskus, Cleveron, Eesti Olümpiakomitee ja Tahe Outdoors.
Seotud lood
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele