• 06.02.20, 12:36

Rootsi meediajuht ründas oma firma ärimudelit

Meediamajad peavad oma ärimudeli ära lõhkuma, ütleb alates 2011. aastast Rootsi ühte populaarseimat telekanalit TV4 juhtiv Casten Almqvist, kes nüüd vastutab kogu Telia meediaäri eest.
Casten Almqvist, Telia Grupi meediaäri juht.
  • Casten Almqvist, Telia Grupi meediaäri juht. Foto: Andras Kralla/Äripäev
Almqvist on endale Skandinaavia meediaturul nime teinud dramaatiliste ja kõrgete eesmärkide läbisurujana. Tema nimi on isegi nii tugev, et kui Telia Grupp otsustas eelmise aasta lõpus omandada Äripäeva omanikult Bonnier Grupilt kontserni teleharu, osteti üle ka selle juht Almqvist. Almqvist ise on rahul ja ennustab, et Telia lükkab varsti konkurentsijooned paigast ka Eesti meediaturul.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele