Alates 2. märtsist hakkab Tartu Ülikooli turundus- ja kommunikatsiooniosakonda juhtima Peeter Liik.
Osakonna juhina on tema ülesanne teha tihedat koostööd ülikooli juhtkonna ja struktuuriüksustega ning toetada kommunikatsiooni- ja turundustegevusega ülikooli uue arengukava täitmist. Muu hulgas tuleb tal välja töötada kommunikatsiooni- ja turundusstrateegia.
Ülikooli kantsler Kstina Vallimäe tõdes, et uuele juhile on seatud suured ootused ülikooli ühiskondliku nähtavuse ja mõjukuse suurendamisel ning aktiivse kaasarääkija rolli täitmisel. „Avalikul konkursil said määravaks nii Peeter Liigi senine töökogemus kui ka tema eesmärgid ja hoiakud, mis puudutavad ülikooli ja kommunikatsioonitöö tähendust,“ rääkis Vallimäe. Ülikooli suurust ja ühiskondlikku kaalu arvestades on asjatundlik ja süsteemne kommunikatsioonitugi tingimata vajalik, et ülikool oleks avalikkuses senisest nähtavam ja aktiivsem kaasarääkija ning suunanäitaja. Lisaks on Tartu Ülikoolil Eesti suurima ja vanima akadeemilise elu keskusena võimalus ja kohustus olla teerajaja ka kommunikatsiooni ja turunduse alal.
„Pakume Peetrile võimalust olla kogu ülikooli kommunikatsiooni- ja turundusvaldkonna eestvedaja, partner juhtkonnale ja valdkonna võrgustiku liider,“ märkis kantsler. „Ootame temalt oskuslikku ja mõjukat oma ala juhtimist ülikoolis ning koostöö tõhustamist meie partnerite ja võrgustikega nii Eestis kui ka välismaal. Üks tähtsamaid ootusi on kommunikatsioonitegevuse muutmine süsteemsemaks, aga ka seniste rollide täpsustamine osakonna sees.“
Peeter Liigil tuleb keskse juhina arendada välja meeskond, kelle töö on kommunikatsiooni ja turunduse alal teenäitaja kogu Eestile, samuti peab ta seisma hea selle eest, et kommunikatsiooni- ja turundusmeeskonnas oleksid rollid jaotatud targalt ja eesmärgipõhiselt.
„Tartu Ülikooli suurust ja olemust arvestades on siinse kommunikatsiooni- ja turundustöö juhtimine parajalt keerukas ülesanne,“ tõdes Peeter Liik, kes töötab praegu OÜ Elektrilevi kommunikatsioonijuhina. „Olen Tartus elanud, õppinud ja töötanud kokku pea kümme aastat, tegutsedes nii ajakirjanduse kui ka kommunikatsiooni valdkonnas. Põgusa Tallinna-ekskursi järel naasen aga Tartusse ja alma mater’isse sooja tundega.“
Varem on Liik olnud muu hulgas MTÜ Klubi Tartu Maraton kommunikatsiooni- ja turundusjuht ning reklaami- ja disainiagentuuri Velvet produtsent. Tema kogemuste hulka kuulub näiteks Tartu Maratoni Kuubiku brändi loomine ja arendamine ning Balti Jaama Turu brändi arendamine ja avalikustamiseks ettevalmistamine. Peeter Liik on MTÜ Klubi Tartu Maraton volinikekogu liige.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.