Passwordi esinejate hulka lisandus Liviko turundusdirektor Eve Nõmm, kes räägib alkoholi turundamisest ja sellega seotud piirangutest.
- Liviko peab oluliseks vastutustundliku turunduse põhimõtteid. Foto: Rait Tuulas
Kvaliteetalkoholi tootjana on Liviko võtnud endale Eesti alkoholikultuuri edendaja ning vastutustundliku ja mõõduka alkoholitarbimise eestvedaja rolli. Ettevõte peab oluliseks vastutustundliku turunduse põhimõtteid – tooted on varustatud hoiatusmärkidega, mis kutsuvad üles vastutustundlikule alkoholitarbimisele ja lisaks on ettevõte seadnud endale seaduses nõutust karmimad alkoholi reklaamipiirangud. Liviko turundusdirektor Eve Nõmm keskendub Passwordil järgmistele teemadele:
Kuidas turundada, kui reklaam on keelatud?
Kuidas vastutustundlikult turundada toodet, mis liigsel tarvitamisel kahjustab inimeste tervist?
Milline on alkoholiturundaja vastutus ja eneseregulatsioon?
Mida on teistel turundajatel sellest õppida?
Kahepäevane turunduskonverents Password leiab aset 4. ja 5. märtsil 2020 Saku Suurhallis. Eve Nõmm esineb 5. märtsil pealaval.
Liviko osales Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liidu algatatud vastutustundliku alkoholitarbimise kampaanias „Kui võtad, võta vett vahele!“. Kampaania video:
Liviko on 1898. aastal asutatud Eesti alkoholitootja, mis tegutseb kõigis kolmes Balti riigis – Eestis, Lätis ja Leedus. Liviko tootmises on enam kui 70 alkohoolset jooki. Ligikaudu kolmandik toodangust turustatakse välismaal. Omatoodete kõrval tegeletakse ka impordiga ning lisaks toodetakse ja turustatakse lahjat alkoholi ja mittealkohoolseid jooke.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.