• 11.03.20, 11:07

Teleauditooriumi ülevaade – veebruar 2020

Veebruaris 2020 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 5 minutit päevas, selgus Kantar Emori teleauditooriumi ülevaates.
Teleauditooriumi ülevaade – veebruar 2020
Sihtrühm: 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud
Periood: 01.02.–29.02.2020
Allikas: Kantar Emor. Teleauditooriumi Mõõdikuuring
Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ja 6 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 2 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (26,9%), Kanal 2 (9,4%) ja TV3 (8,4%) vahel ning mitte-eestlastel RTR Planeta (13,3%), PBK (12,7%) ja NTV Mir’i (8,2%) vahel.
Veenriaris oli kahekümne üheksas Kantar Emori poolt mõõdetavas kanalis eetris 27 131 saadet. Neist esimesed kakskümmend olid järgmised:
Kuue suurema kanali esimesed kümme vaadatuimat saadet olid järgmised:
Kantar Emor on rahvusvaheline turundusteabe ja uuringuteenuste pakkuja. Kantar Emori emafirma Kantar tegutseb enam kui 80 riigis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele