• 06.03.20, 09:00

Erasektori parim kampaania + tudengite auhind: Fotografiska avamine

Juunis 2019 avati Tallinnas Stockholmi juurtega rahvusvaheliselt tunnustatud fotokunstikeskus Fotografiska Tallinn. Tallinn on esimene koht väljaspool Stockholmi, kuhu Fotografiska laienes, mille järel on juba järgmisteks maandumispaikadeks New York ja London.
Erasektori parim kampaania + tudengite auhind: Fotografiska avamine
  • Foto: Photo:Marko Mumm
KOMMUNIKATSIOONITEGU 2019
Erasektori parim kampaania ja tudengite auhind
Fotografiska avamine
Fotografiska Tallinn, Miltton New Nordics
Juunis 2019 avati Tallinnas Stockholmi juurtega rahvusvaheliselt tunnustatud fotokunstikeskus Fotografiska Tallinn. Telliskivi Loomelinnaku südames asuv Fotografiska Tallinn on kohtumispaik, kus saavad kokku kunst, hea toit, muusika, disain ja avatud mõtteviis. Tallinn on esimene koht väljaspool Stockholmi, kuhu Fotografiska laienes, mille järel on juba järgmisteks maandumispaikadeks New York ja London.
Fotografiska Stockholm asutati aastal 2010, tegemist on armastatud kaubamärgi ja äärmiselt populaarse kohaga nii Rootsis kui mujalt tulnud külla tulnud turistidele. Samas Eestis polnud see kaubamärk väga palju kanda kinnitanud. Näiteks aastal 2018 mainiti Fotografiska Stockholmi kõigest kolmel korral eestikeelses meedias.
Milttoni ülesandeks oli tegutseda selle nimel, et võimalikult paljud inimesed oleksid teadlikud Telliskivi Loomelinnakusse kerkivast uusimast ja kuumimast kohast, kus saab kogeda liigutavaid fotonäituseid, osa võtta ägedatest üritustest-pidudest ning einestada keskkonda ja ressurssidesse hoolivalt suhtuvas restoranis. Nelja esimese tegutsemiskuu jooksul külastas Fotografiska Tallinna 200 000 külastajat – see oli tegelikult esimese tegutsemisaasta ehk 12 kuu eesmärk.
Samas oli meil taustateadmine, et eestlased on väga kultuurne rahvas. See lõi eelduse, et uuel fotokunstikeskusel on kindlasti võimalus kultuurisõpradele hinge pugeda. Näiteks külastati meie kohalikke muuseume Eestis 2018 aastal 3,4 miljonit korda, kinodesse jõuti samal aastal veidi rohkem ehk 3,6 miljonit korda ja iga teine vähemalt 15-aastane elanik käib teatris kaks korda aastas.
Meie kui kommunikatsioonimeeskonna roll oli luua nii strateegiline kui taktikaline kommunikatsiooniplaan, mh kaardistada sihtrühmad, juhtida meediasuhteid Eesti-siseselt ja rahvusvahelisel tasandil, ehitada üles sotsiaalmeediakanalid ja vastutada reklaamkampaaniate elluviimise eest. Enne avalikku kommunikatsiooni tegime kuu aega põhjalikku eeltööd, mille hulka kuulus rootslaste kogemuste-teadmiste saamine ja nende materjalidega tutvumine; sihtrühmade kaardistamine; sõnumite töötoa läbiviimine kohalikule tuumiktiimile (Fotografiska Tallinna asutajate ring) ja sõnumiloome selle tulemuste põhjal; PR, sotsiaalmeedia ja reklaamkampaania plaanide koostamine.
Erasektori parima kampaania auhind ja tudengite auhind anti välja konkursi Kommunikatsioonitegu 2019 raames. Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit (EPRA) viis konkurssi läbi 20. korda. Auhinna andis üle žürii esimees Margus Mets.
Autasustamine toimus turunduskonverentsi Password auhinnapeol, mis leidis aset 4. märtsil Vanalinna Rahva Raamatus. Konverentsi korraldas Best Marketing (Äripäev AS).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele