Püüdlusega laialdasema koroonaviiruse (COVID-19) levikut Eestis pidurdada, on Adovinci sõlminud kokkuleppe Terviseameti ja Sotsiaalministeeriumiga, mille käigus rakendatakse digitaalseid välimeedia platvorme, et edastada inimestele juhiseid ning infomaterjale.

- Koroonaviiruse teavitus Telia ärimaja ekraanil Foto: Adovinci OÜ
Adovinci asutaja Kenneth Muuli kutsus üles kõiki väli- ja siseekraanide omanikke koostööga esimesel võimalusel liituma. Ta lisas, et koostöö on oma loomult operatiivne – kasutatakse ära digitaalsete ekraanide võimalust kiiresti reageerida ning uuendatakse materjale kõige värskema infoga esimesel võimalusel vastavalt Terviseameti ja Sotsiaalministeeriumi juhistele.
Tänaseks on ühinenud initsiatiiviga mitmed ettevõtted, kes on valmis enda ekraane kriitilise infoedastuse tarbeks rakendama.
Kokku on kaasatud üle 1000 ekraani. “Sellise mahuga koostööd pole Eesti välimeedias meile teadaolevalt veel mitte kunagi tehtud,” kommenteeris Adovinci turundusjuht Kristo Epner.
Praeguse seisuga on liitunud:
JCDecaux, DigiCity, Linnaekraanid, PublicTV, Sildreklaam ja ClearChannel enda väliekraanidega
Telia oma ärihoonete ekraanidega
ArtDepoo
Viru Keskus enda siseekraanidega
Olerex ja Circle K enda kassade, kohvimasinate ja tankurite ekraanidega
Mainor Ülemiste
Technopolis Ülemiste
KNM Eesti
Adovinci OÜ on Eesti kapitalil põhinev iduettevõtte. Adovinci iseteeninduslik platvorm annab ligipääsu digitaalsetele välimeedia platvormidele, võimaldades valida sobivad pinnad, ajastuse ja eelarve ning ise välireklaami kampaaniaid luua. Adovinci võrguga on liitunud 340 ekraani.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!