• 30.03.20, 11:01

Aeg on vaadata üle oma bränd

Kriisijärgsel ajal tuleb kohanemist juhtida, korrastada mõtteid ning leida uusi võimalusi, et teha ettevõte tugevamaks ja jätkusuutlikuks, kirjutab Neway disainiagentuuri juht Jaan Naaber.
Jaan Naaber.
  • Jaan Naaber. Foto: Väinu Rozental
Keerulised ajad majanduses toovad reeglina välja kõige muu kõrval ettevõtete tugevused, aga ka nõrkused. See avab uksed uuteks võimalusteks ja suunab kohanema. Praegu klammerduvad paljud meediasse, lootuses sealt leida positiivseid uudiseid, abi ja lahendusi. Sootuks olulisem on otsustada ning tegutseda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele