• 21.04.20, 16:00

Kuidas kriisi ajal müüginumbreid kasvatada?

Eriolukord sunnib turundajaid mõtlema loovamalt kui kunagi varem. Praegu on hea võimalus katsetada innovaatilisi lähenemisi, et jõuda uute klientideni ja olla ka enda olemasolevate klientide jaoks rohkem pildil.
Infopanga müügijuht Elis Suik
  • Infopanga müügijuht Elis Suik
Viimastel nädalatel oleme Infopanga klientidega suheldes jõudnud arusaamani, et varasemad „nipid“ enam ei tööta. Paljud ettevõtted on jäänud mugavustsooni ja kuni kriisini kõik justkui toimiski. Kliendid leidsid ise tee toodete ja teenusteni „tavaliste“ ja „mugavate“ kanalite kaudu. Nüüd on olukord turul täiesti muutunud ja tegutseda tuleb targalt. Oluline on olla nutikas ning leida erinevaid võimalusi, et teha võimalikult madalate kuludega rohkem ja meeldejäävamaid asju. Tuleb püüda klientide tähelepanu millegi uue ja põnevaga, mis neid kriisiajal kõnetaks ja neile reaalselt kasu annaks.
Mõned soovitused ja küsimused edukaks kriisist väljumiseks:
•Mõtle üksikasjalikult läbi kõik enda praegused toote- ja teenusosad. Kuidas praegust olukorda enda kasuks pöörata? Milliseid lahendusi klientidele kriisiajal pakkuda? Võib-olla just meie ettevõttes toodetakse riiet materjalist, millest saaks teha ka näomaske? See näide võib olla veidi ekstreemne, aga just selline mõtteviis on aidanud meie klientidel käivet tekitada.
•Kas ma tean oma kliendi profiili? Kui vana ta on, kus ta elab, millise autoga ta sõidab? Või ettevõtte puhul: mis on selle tegevusala, kui suur on käive, kui palju on töötajaid? Kas mul on tüüpkliendid määratletud? Raamatupidaja Ene, firmajuht Toomas, IT-guru Mihkel – kas ma tunnen neid?
•Kui mul oleks kõik maailma andmed, siis keda ma just praegu sihiks oma turundusaktsioonidega?
•Millise toote või teenusega saaksin lühiajaliselt käivet tekitada? Pikaajalised plaanid on praeguses olukorras küll vajalikud, aga fookus on mõistlik suunata lühiajalisele vaatele: kuule, nädalale, päevale.
Kui need punktid on läbi mõeldud, siis saab asuda asja kallale. Kriis on ideaalne aeg, et suurendada olemasolevate klientide seas usaldust ja leida ka uusi kliente pikkadeks aastateks. Kasutage erinevaid võimalusi, et teha võimalikult täpselt sihitud turundustegevusi. Läbi selle te ei põleta enda potentsiaalset kliendibaasi pakkudes teenust või toodet, mis neile praeguses olukorras mingit väärtust ei loo. Need samad kliendid jäävad ka teie juurde, kui eriolukord läbi saab ja majandus taastuma hakkab.
Hea teada: Äripäeva Infopangas on Eesti suurim võtmeisikute andmebaas täpselt sihitud turunduskampaaniate tegemiseks. Vaata lähemalt siit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele