• 06.05.20, 16:31

Elisa liikuvusanalüüs: kodus püsimine on tõusnud

Möödunud nädala Elisa liikuvusandmete põhjal ilmneb, et üle-eelmise nädalaga võrreldes liiguti väljas vähem. Kokku oli üle Eesti pigem kodudes 69% inimestest, mida on 15% rohkem kui enne kriisi.
Elisa liikuvusanalüüs: kodus püsimine on tõusnud
Elisa liikuvusandmetel püsis möödunud nädalal kodudes senisest rohkem inimesi. Kokku püsis üle Eesti pigem kodus 69 protsenti inimestest, mida on eelmiste andmetega võrreldes kaks protsenti ja kriisieelse ajaga võrreldes 15 protsenti rohkem.
„Kuigi esimeste kriisinädalatega võrreldes on liikuvus mõnevõrra suurenenud, püsivad väga paljud inimesed endiselt rohkem kodudes kui enne kriisi,“ sõnas Elisa telekomiteenuste valdkonnajuht Mailiis Ploomann. „Meil on väga hea meel, et piirangud hakkavad vaikselt leevenema ja ootame, et majandus uuesti ärkaks. Samas paneme kõikidele tööandjatele südamele, et nad hoolega läbi mõtleks milline saab olema see uus töötegemise viis.“
Värskete andmete järgi püsivad täna kõige enam kodus jätkuvalt Hiiu maakonna inimesed ja võrreldes eelmiste andmetega on vähenenud liikuvus igas maakonnas. Kõige vähem ehk 64 protsenti püsiti kodudes jätkuvalt Võrumaal.
Enim püsitakse kodus:
•Hiiu maakonnas – 78% (77%)
•Järva maakonnas – 75% (74%)
•Ida-Viru maakonnas – 75% (74%)
•Saare maakonnas – 75% (72%)
•Valga maakonnas - 71% (69%)
Protsent näitab inimeste hulka, kes on kodus rohkem kui 70% ajast. Sulgudes on 20.04-26.04.2020 koondandmed.
Kõige enam vähenes liikuvus Lääne-Virumaal, kokku 2,3 protsenti. Senisest vähem liiguti ringi ka Saaremaal, Pärnumaal, Läänemaal ja Viljandimaal.
Kriisieelseajaga võrreldes tõusis kodus püsimine kõige enam Harjumaal, kokku 18 protsenti ja seejärel Tartumaal 15 protsenti.
Analüüs on loodud koostöös MindTitani andmeteadlastega ja allikana on kasutatud vaid Elisa võrgu andmeid, kuid võib eeldada, et kogu elanikkonna tervikpilt joonistuks välja üsna sarnasena.
Loe lisaks:
Telia liikuvusanalüüs: kus inimesed eriolukorra ajal viibivad?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele