Optimist Creative'i loovjuht Siim Nikopensiuse sõnul on tõenäoliselt tegemist esimese täiesti kontaktivabalt valminud suuremahulise produktsiooniga Eestis.
- "Tööprotsess ise oli samuti tavapäratu ja nägi välja umbes selline nagu filmiski näha võib – keegi istus pesumasina peal, keegi oli varjunud laste eest autosse, keegi kükitas saunalaval," sõnas Nikopensius.
Mais teist korda käivituva Telia brändikampaania “Katkematu side” fookuses on sideteenuste kättesaadavus. Telia Eesti brändijuht Maris Riim sõnas, et katkematu sideme sõnumiga tuldi välja eelmise suve lõpus ja seekordne brändikampaania oma katussõnumi poolest eelmisest korrast ei erine.
Küll aga erineb kampaania valmimislugu, mis on Optimist Creative'i loovjuhi Siim Nikopensiuse sõnul sama erakordne nagu on olnud praegune aeg. Nimelt on teleklipp filmitud nutitelefonidega, et võttemeeskond klipis osalejatega füüsiliselt samas ruumis ei oleks.
Loovagentuur: Optimist Creative
Produktsioon: Get Shot Films
“Meie jaoks oli väga oluline,et teeksime seda eriolukorra tingimustele vastavalt, vastutustundlikult. Videos olevaid inimesi juhendati distantsilt ning nende pereliikmed said proovida kätt nii operaatori kui valgustajana," lausus Riim.
Nikopensius sõnas, et tõenäoliselt on tegemist esimese 100% kontaktivabalt valminud suuremahulise produktsiooniga kampaaniaga Eestis. Ta lisas, et selle keskmes olev film on omamoodi ood inimeste leidlikkusele ja vastupidavusele ning tõestus sellest, et tänu internetile ning tehnikale ei pea side kunagi katkema – et elu läheb edasi ja kõik saab tehtud.
Kampaania loovlahenduse idee koosnebki hetkedest, mida koduseinte vahel olemine inimestele igapäevaselt pakub. Vaata kampaania videot siit:
Nikopensius tõdes, et tööprotsess oli tavapäratu ja nägi välja umbes selline nagu filmiski näha võib – keegi istus pesumasina peal, keegi oli varjunud laste eest autosse, keegi kükitas saunalaval.
"Kuigi distantsilt toimunud filmimine ise kestis koos testidega peaaegu terve nädala, oli lavastatavate olukordade leidmine isegi pigem lihtne. Kõigil oli häid mõtteid, sest kõigil oli vahetu kogemus mõne aspektiga, kuidas internet on aidanud neil ühendust ja tervet mõistust hoida. Seda peegeldab minu hinnangul ka lõpptulemus. Aus ja ehe, aga peensusteni läbikomponeeritud võrratult andeka Helen Takkini ja Get Shot Filmsi produtsentide poolt," jäi ta lõpptulemusega rahule.
"Optimisti ja Get Shoti meeskonnad tegi suurepärast tööd, mõeldes väga kiirelt välja lahenduse, kuidas ja milliste erilahendustega saaksime telesse sobiliku kvaliteediga klipi luua ja kuidas üldse eemalt juhendamine võiks toimida,” kiitis Riim koostööpartnereid.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.