Google’i asepresident hakkas Eesti idufirma brändisaadikuks
Aasta Digitegu konkursil äpikampaania eest Google'i reklaami kategoorias auhinna saanud Synctuition on võitnud Google'i asepresidendi Fred Kofmani südame.
Meditatsiooniäpp Synctuition, mille äpikampaania võitis Aasta Digitegu konkursil Google’i reklaami kategooria auhinna, on viimastel kuudel USA edetabelites oma kategooria kolmandaks tõusnud ning kogub üha uusi austajaid.
Eestis välja töötatud meditatsiooni- ja lõõgastusrakendus Synctuition, mille äpikampaania võitis Aasta Digitegu konkursil Google’i reklaami kategooria auhinna, on alates aprillist eestimaalastele tasuta kättesaadav.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.