• 08.04.20, 11:06

Aasta Digitegu konkursil auhinna saanud äpp on eestimaalastele tasuta

Eestis välja töötatud meditatsiooni- ja lõõgastusrakendus Synctuition, mille äpikampaania võitis Aasta Digitegu konkursil Google’i reklaami kategooria auhinna, on alates aprillist eestimaalastele tasuta kättesaadav.
ePPC aitas Synctuitionil teha rahvusvahelise äpikampaania, mis võitis Aasta Digitegu konkursil Google’i reklaami kategooria auhinna, fotol auhinna vastu võtnud ePPC asutaja Karl Pae.
  • ePPC aitas Synctuitionil teha rahvusvahelise äpikampaania, mis võitis Aasta Digitegu konkursil Google’i reklaami kategooria auhinna, fotol auhinna vastu võtnud ePPC asutaja Karl Pae.
Synctuition on aasta pärast selle välja tulemist 2019. aastal saavutanud ülemaailmse edu ning ühtlasi valitud Google'i poolt Euroopa kümne kõige kiiremini kasvava idufirma hulka. Aprilli algusest alates on rakendus eestimaalastele tasuta kättesaadav.
Edukas äpikampaania
2019. aastal võitis ePPC ja Synctuitioni koostöös tehtud rahvusvaheline äpikampaania Aasta Digitegu konkursil Google’i reklaami kategooria auhinna. Synctuition lansseeris oma äpi 2019. aasta jaanuaris ning keskendus kohe USA turu kasutajaskonna kasvatamisele. Eesmärgiks oli kiire ning jätkusuutlik kasv, kus ROI oleks positiivne. Esimese üheksa kuu jooksul saavutati üle 750 000 äpi allalaadimise läbi Google Ads reklaamide.
Läbi eduka turundustegevuse ületati 2019. aasta käibe eesmärk esimese kaheksa kuuga. 2019. aasta oktoobri seisuga jooksid Synctuitioni Google Ads kampaaniad 12 erinevas riigis ning ROI oli jätkuvalt positiivne. Rakendus tõusis USA turul 49. kohale kõikide 50 000 terviseteemaliste (mitte ainult meditatsiooni) iOS äppide seas. Edukas algus jäi silma ka Google’ile ning Synctuitioni loost sai esimene Eesti edulugu Think with Google lehel ja Synctuition kutsuti ainukese Baltikumi startup'ina Google'i kiirendisse Varssavis.
Vaimse heaolu hüvanguks
Eesti idufirma hakkas Synctuitionit arendama enam kui 10 aastat tagasi, salvestades üle 13 000 heli looduskaunites kohtades üle kogu maailma. „Meie soov oli salvestada võimalikult realistlikud helid ja hääled loodusest,“ selgitas Synctuition’i kaasasutaja Allan Eesmaa, lisades, et projekti oli kokku kaasatud üle 1500 inimese.
"Ekspertide sõnul kogeme päevas umbes 50 000–80 000 mõtet. Praeguses olukorras on suurem osa neist mõtetest seotud käesoleva kriisi, majandusliku ebakindluse, toas püsimise ning teadmatusega, mida homme või järgmine nädal toob. Kõik need mõtted on väga rõhuvad ja tekitavad tõenäoliselt inimestes üha rohkem stressi ja ärevust,“ ütles Eesmaa.
Eesmaa lisas, et ebakindluse ajal peavad inimesed teadlikult pöörama rohkem tähelepanu mitte ainult oma füüsilisele, vaid ka vaimsele tervisele. „Kahjuks keskenduvad inimesed peamiselt oma füüsilisele seisundile ehk kas liigutakse igapäevaselt piisavalt. Samal ajal tuleks aga regulaarselt hoolitseda ka oma vaimse heaolu eest, sest mitmed teaduslikud uuringud on näidanud, et negatiivsus ja stress nõrgestavad immuunsussüsteemi ajal, mil vajame, et see kõige tugevam oleks,“ selgitas Eesmaa, miks otsustati muuta Synctuition rakendus riikliku eriolukorra ajal eestimaalastele tasuta allalaetavaks.
Synctuition numbrites:
3 miljonit kasutajat
100 000 positiivset arvustust
Play Store laadimised: USA 4. koht meditatsiooni kategoorias
App Store laadimised: USA 5. koht meditatsiooni kategoorias
2019. aastal valiti Google'i poolt 10 kiiremini kasvava Euroopa idufirma hulka

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele