Eesti idufirma käivitas välisministeeriumi toel rahvusvahelise positiivsuskampaania „From Estonia with Love“, et leevendada koroonapandeemiast tingitud stressi.
- Kampaania "From Estonia with Love" käivitatakse 14 riigis.
Ekspertide hinnangul on viiruspandeemia ja sellest tulenevad pinged suureks ohuks inimeste vaimsele tervisele, sest sotsiaalse distantseerumise tingimustes muretsetakse nii oma tervise kui ka majanduslikult ebakindla tuleviku pärast. Seetõttu otsustas Eesti idufirma Synctuition käivitada globaalse positiivsuskampaania "Armastusega Eestist" ("From Estonia with Love"), millega tehakse rakendus neljateistkümnes riigis tasuta kättesaadavaks. Lisaks kuulutab ettevõte 24. juunil välja ülemaailmse positiivsuse päeva, millega kutsutakse inimesi üles heategudele ja positiivsete sõnumite levitamisele.
Kampaaniat toetavad eri riikides sajad kõneisikud ja seda viib läbi kümme kommunikatsioonifirmat neljateistkümnes riigis. Sõnumit aitab levitada oma välisesinduste kaudu ka välisministeerium.
„Eesti võimekus tipptehnoloogiate arendamisel on meie uhkus. Hetkel on tervishoid üks olulisemaid tehnoloogiavaldkondi, muuhulgas ka võimalik globaalne vaimse tervise kriis, mida paljud eksperdid näevad ühe võimaliku koroonapandeemia tagajärjena,“ ütles välisminister Urmas Reinsalu. „Kodus püsimine on emotsionaalselt kurnav samas kui väljas käies muretsed võimaliku nakkuse pärast. Seega ongi ülioluline, et inimestel oleks ligipääs tipptasemel IT-lahendustele, mis selle stressi ja ärevusega aitaks toime tulla,“ ütles Reinsalu.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.