• 16.06.20, 09:00

Investorite kuulus väide, et head kriisi ei tohi raisku lasta, laieneb ka sisekommunikatsioonile

Raskel ajal saab töötajatele tõestada, et ettevõtte väärtused ei ole lihtsalt suusoojaks kirja pandud sõnad, tõsta meeskonnas ühtekuuluvustunnet ning Maksu- ja Tolliameti näitel ka töötajate rahuolu.
Maksu- ja Tolliameti sisekommunikatsiooni juhtivspetsialist Agnes Suurmets-Ots tõdes, et kriis oli võimalus näidata, et ettevõtte väärtused pole sõnakõlks.
  • Maksu- ja Tolliameti sisekommunikatsiooni juhtivspetsialist Agnes Suurmets-Ots tõdes, et kriis oli võimalus näidata, et ettevõtte väärtused pole sõnakõlks.
Nii uskumatuna, kui see ka ei tunduks, tõusis meie töötajate rahulolu koroonakriisiga viiepallisel skaalal varasema 3,9 punkti tasemelt 4,35 punktile. Sellist hüpet on tavapärastes tingimustes raske saavutada. Veel enam, pärast kriisi küsisime töötajatelt, kuidas on MTA saanud eriolukorraga hakkama ja tulemus jahmatas mind ennastki – ligi 200 vastajast ainult üks leidis, et oleks võinud paremini ja valdav enamus arvas, et saadi väga hästi hakkama. Sellist üksmeelt ei ole ma varem vastustes näinud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele