• 22.06.20, 12:47

Eesti ilubränd läks firmamatja kätte

Eesti päritolu ülemaailmne juuksehooldusbränd Rich Hair Care on liikunud Eesti ühe esilikvideerija Kaupo Meieri kätte.
Erkki Lõhmus 2013. aastal.
  • Erkki Lõhmus 2013. aastal.
  • Foto: Andras Kralla
Varem Salon+ salongiketi omanikele Erkki ja Indrek Lõhmusele kuulunud Rich International Creative Haircare OÜ, mis müüb Richi kaubamärgi alla kuuluvaid juuksehooldusvahendeid, on oma uueks nimeks saanud Krimulda OÜ. Lõhmused on firma eesotsast kadunud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 11:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele