Facebook ostis Rootsi idufirma Mapillary, et hakata konkureerima Apple'i ja Google'iga maapealses kaardistamises, vahendab CNBC.
- Facebook ostis Rootsi idufirma, et võistelda Google'i ja Apple'iga. Foto: Greg Bulla
2013. aastal asutatud Mapillary on ehitanud tänavafotodest platvormi, mis kasutab tavainimeste üles laetud fotosid. Tarkvara aitab fotodel tuvastada vajaliku info, nagu teemärgistused ja liiklusmärgid, ja võimaldab kaardistajatel siduda need andmed oma kaartidesse.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.