Nädala kampaaniad: "Kogu maailm Tartus" ja "Tartumaine"
Sel korral on nädala kampaaniaid kaks! Tartu uues kampaanias "Kogu maailm Tartus" kõrvutatakse kohalikke vaatamisväärsusi maailmakuulsatega, et meelitada heade mõtete linna Soome ja Läti turiste. Lisaks on samal ajal käimas siseturistidele suunatud kampaania "Tartumaine".
Tartu alustas Lätis ja Soomes sotsiaalmeediakampaaniat, kõrvutades kohalikke vaatamisväärsusi maailmakuulsatega.
Kampaaniaid kommenteerisid SA Tartumaa Turismi turundusspetsialist Pilvi Käiro, Artwerki tegevjuht Oliver Helm ja Tartu linna turundusjuht Helen Kalberg.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.