• 03.08.20, 10:12

Case-study: Kuidas purunematu kitarr aitas Rootsi tööstusettevõttesse Sandvik uusi talente leida?

Rootsi reklaamiefektiivsuse konkursi 100-wattaren võitja 2019. aastal tööandja brändingu kategoorias. Klient: Sandvik. Agentuur: Forsman & Bodenfors.
Case-study: Kuidas purunematu kitarr aitas Rootsi tööstusettevõttesse Sandvik uusi talente leida?
Sandvik on maailma üks juhtivaid tööstuskontserne, kus töötab nelikümmend kaks tuhat inimest ja mis tegutseb saja viiekümnes riigis. Kuigi Sandvick on suur ja laialt tegutsev, on tema tuntus väljaspool otseseid koostööpartnereid ja kliente üsna väike.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele