Tartus paikneva disainiagentuuri Tuumik Stuudio kaasomanik ja graafiline disainer Martin Eelma sõnas, et nad toimetavad kahekesi, mistõttu neil puudub luksus suvel kaheks nädalaks kõik välja lülitada.
Lisaks Martin Eelmale kuulub ettevõtte omanike hulka tema abikaasa Marje Eelma. Mõlemad neist on varasemalt töötanud tuntud agentuurides, ent 2007. aastal otsustati luua enda ettevõte.
Uurisime Martin Eelmalt, mil määral kevadine koroonakriis nende ettevõtet mõjutas ja kuidas näeb välja nende töökorraldus suvisel ajal.
Pikaajalised tööd tulid kasuks
"Meid vist väga ei mõjutanud see koroonateema. Üks töö, mis tuli kriisi alguses, tühistati ära, aga muidu meil on nii pikaajalised tööd hetkel käsil, et praegu veel ei ole mõjutanud. Ei tea muidugi, mis edasi saab," sõnas Martin Eelma.
Küll aga nentis ta, et käsil olevad pikemaajalised protsessid venisid eriolukorra tõttu veel pikemaks. "Kui viiel inimesel on vaja mingite otsusteni jõuda, siis see võtab paratamatult rohkem aega, kui kõik on kodukontorites," selgitas ta.
Mikrofirma võlud
Mis puudutab aga Tuumiku töökorraldust, siis Martin Eelma sõnul toimetavadki nad Marje Eelmaga kahekesi. See tähendab, et töid ei saa edasi delegeerida ning puhatakse siis, kui selleks võimalus tekib. "Pole luksust kõike kaheks nädalaks välja lülitada – mikrofirma probleem," sõnas Martin Eelma.
Samas annab selline töökorraldus Martin Eelma sõnul võimaluse ükskõik kus töötada. "Oleme oma maakodus. Osa päevast teeme tööd, osa päevast toimetame aias. Muru niitmine, ehitustööd – see aitab mõtteid mujale saada," sõnas ta.
Martin Eelma nentis, et kuigi osadele tundub see miinus, siis nende jaoks on see pluss, et töö ja elu omavahel seotud on. "Siiamaani pole häirinud, et töö koju kaasa tuleb," ütles ta.
Turundus- ja reklaamikonkursile
BALTICBEST saab töid esitada
kuni 12.08.2020. Konkursil on kokku 21 kategooriat, sealhulgas eraldi kategooria pandeemia-aegse turunduse jaoks (
Marketing at the Time of Pandemic).
Tutvu kategooriatega ja esita oma töö siin! Seotud lood
Väikestele Euroopa riikidele mõeldud turundus- ja reklaamikonkurss Balticbest on nüüd tööde esitamiseks avatud! Järjekorras seitsmes Balticbest erineb varasematest - Balticbest 2020 toimub veebis otseülekandena.
2020. aasta suve lõpus ootab reklaamivaldkonda ees taassünd. Pärast ühte tänapäeva suurimat majanduslangust tuleb seista silmitsi uue normaalsusega. Seitsmendat korda toimuv loovtööde konkurss Balticbest siseneb sellesse uude normaalsusse täiesti uue online-formaadiga.
Balticbest 2020 toimub veebis otseülekande formaadis. Žürii hääletab otseülekande käigus ja võitjad kuulutatakse välja kohe - iga kategooria hääletamise lõpus. Konkursi kategooriad ja 26. augustil 2020 toimuva otseülekande programm on järgmised.
Turundus- ja reklaamikonkursil Balticbest on sel aastal kolm erinevat žüriid, igas viis liiget. Kes on aga need 15 silmapaistva erialase kogemusega inimest, kes vastutavad selle eest, et esitatud tööde seast valitakse välja just kõige paremad?
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.