Spordiennustusportaali Betsafe Eesti podcasti tunnustati mainekal EGaming Review galal “EGR Marketing and Innovation Virtual Awards 2020” hasartmänguvaldkonna aasta parima mobiiliturunduse kampaania auhinnaga.
- BEtsafe podcast episood 19 Foto: Triinu Harro
“Hoolimata mitmesugustest väljakutsetest, näiteks küllastunud turg, reklaamipiirangud ja limiteeritud eelarve, õnnestus meil Eesti turul luua midagi, mis paistab maailmas silma, leiab laia kajastust kohalikul meediamaastikul ja on ettevõttele toonud suurepäraseid KPI-sid,” ütles ettevõtte Baltikumi turundusjuht Martin Varrand.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.