• 21.08.20, 11:59

Study in Estonia kampaania jõudis rahvusvahelisel konkursil finaali

Study in Estonia kampaania õpinguid alustavate välistudengite tervitamiseks jõudis konkursil The PIEoneer Awards kaheksa parima turunduskampaania sekka. Finaalis konkureeritakse USA, Inglismaa ja Saudi-Araabia ülikoolide kampaaniatega.
Välistudengite tervitamiseks tehtud kampaania valiti rahvusvahelisel hariduse tunnustamise konkursil aasta turunduskampaania kategoorias kaheksa finalisti hulka.
  • Välistudengite tervitamiseks tehtud kampaania valiti rahvusvahelisel hariduse tunnustamise konkursil aasta turunduskampaania kategoorias kaheksa finalisti hulka.
  • Foto: Study in Estonia
PIEoneer Awards on rahvusvaheline haridusvaldkonna aastaauhindade konkurss, kus tunnustatakse uuenduslikke lahendusi ning saavutusi rahvusvahelise hariduse areenil. Study in Estonia jõudis konkursil kaheksa finalisti hulka Marketing Campaign of the Year ehk aasta turunduskampaania kategoorias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele