Alates septembrist on Telia Eesti ärikliendiüksuse juht Holger Haljand. Lisaks jätkavad alalistel positsioonidel kolm Telia juhtkonna liiget, kes varasemalt olid kohusetäitja rollis, teiste seas era- ja turundusüksuse juht Kristjan Viilmann.
Holger Haljand oli eelnevalt Telia Eesti erakliendi- ja müügikanalite üksuse juht. Viimased kuus kuud töötas ta Telia Rootsis, kus juhtis sealset erakliendi mobiiliteenuste üksust ning kuulus Telia Rootsi juhtkonda. Septembrist jätkab Haljand Telia Eesti juhatuse liikme ja ärikliendi üksuse juhi rollis.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.