2020. aastal peavad Eesti tudengid kõige atraktiivsemateks tööandjateks IT-sektori ettevõtteid. Mis on need ettevõtted, kus Eesti noored töötada tahaksid?
- Instari juht Kersti Vannas Foto: Marianne Liibert
Tööandja brändingu agentuur Instar viis läbi tudengite tööootuste ja tööandja maine uuringu, millele vastas kokku 6100 inimest. Uuring oli põhjalik – selle täitmine võttis aega keskeltläbi 20 minutit. „Sel aastal hindasid vastaja 230 Eesti organisatsiooni atraktiivsust ja aasta-aastalt on kõigi tudengite hulgas, sõltumata nende erialast, kasvanud IT-sektori tööandjate atraktiivsus,“ kommenteeris uuringu tulemusi tööandja brändingu agentuuri Instar tegevjuht Kersti Vannas.
Seotud lood
Tööandja brändingu agentuur Instar viis läbi õpilaste tööootuste ja tööandja maine uuringu, millest selgus, et 2019. aastal peavad Eesti tudengid kõige atraktiivsemaks tööandjaks rahaülekandeteenust pakkuvat Transferwise Ltd Eesti filiaali. Lisatud on edetabelid.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.