Eestlased muretsevad ülepakendamise pärast, aga see ei muuda nende valikuid poes
Rahvusvahelise uuringu kohaselt ei lähe kliimasoojenemine ja kasvuhoonegaaside emissioonid paljudele eestlastele korda, küll aga teeb toidu- ja tarbekauba ülepakendamine meile rohkem muret kui naabritele põhjas või lõunas.
Paradoksaalsel kombel tuleb samast uuringust välja, et võrreldes naabritega on eestlased kõige vähem altid tegema ise keskkonnasõbralikke valikuid, ehk meie inimesed ostavad rohkem plastpakendis tooteid ega ole täitepakendite usku.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.