• 27.11.20, 12:32

Case study: IKEA kutsus mustal reedel üles mitte uusi asju ostma

Võtame vaatluse alla kampaania, mis võitis Taani Internetiturunduse konkursil Danish Digital Award auhinna kategoorias “Big Idea”.
Reklaamikampaaniaga kaasnes massiivne PR kampaania, milles IKEA kritiseeris musta reede ostuhullust.
  • Reklaamikampaaniaga kaasnes massiivne PR kampaania, milles IKEA kritiseeris musta reede ostuhullust. Foto: LIIS TREIMANN
Taust

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele