• 21.01.21, 16:10

Globaalne meediahiid Google on brändide võrdluses kiindumuselt nii Eestis, Lätis kui ka Leedus esimene

Samas võib Eestis 74% brändide puhul väita, et enamik inimestest ei hooliks, kui need kaoksid, selgus Havasi uuringust.
Globaalne meediahiid Google on brändide võrdluses kiindumuselt nii Eestis, Lätis kui ka Leedus esimene
Havas on mõõtnud Baltimaades brändide kiindumust iga kahe aasta tagant. Nii globaalse kui ka Eesti turu kogemuse põhjal on kiindumus oluline näitaja, kuna on väga tugevalt seotud brändi tähendusrikkusega ehk sellega, kuidas inimesed tajuvad lisaks toodetele ja teenustele ka brändide reaalset panust nende isiklikku elukvaliteeti kui ühiskonda laiemalt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele