• 21.01.21, 15:17

Kommunikatsioon eriolukorras: uuring selgitas, kust Eestis elavad välismaalased infot saavad

Siseministeerium tellis eelmisel aastal sõnumiagentuurilt Akkadian OÜ 24 660 euro eest Eestis elavate välismaalaste eriolukorra teadlikkuse uuringu. Selgus, et riigi infokanaleid usaldatakse, kuid olulise info leidmine on tihtipeale keeruline.
Akkadiani osanikud Eneli Mikko ja Kadri Lainas
  • Akkadiani osanikud Eneli Mikko ja Kadri Lainas Foto: Lilian Merila
Siseministeeriumi tellimusel viidi eelmise aasta sügisel läbi uuring „Eestis elavate välismaalaste eriolukorra teadlikkuse uuring“. Uuringu eesmärk oli kaardistada Eestis elavate inglise ning vene keelt kõnelevate uussisserändajate teadlikkus eriolukorrast, infoallikate kasutamise harjumused, allikate usaldusväärsus ning võimalikud murekohad teabe edastamisel.

Seotud lood

Uudised
  • 10.08.20, 11:21
Siseministeerium tellib PR-firmalt ligi 25 000 euro eest uuringu
Siseministeerium tellib sõnumiagentuurilt Akkadian 24 660 euro eest "Eestis elavate välismaalaste eriolukorra teadlikkuse uuringu". Lisatud Akkadiani osaniku Eneli Mikko kommentaar.
Uudised
  • 11.05.20, 16:30
Majanduskriisis on vaja kiire kohanemisvõimega ja empaatilisi juhte
Sõnumiagentuuri Akkadian partner Kadri Lainas rääkis intervjuus kommunikatsioonist ja majanduskriisist ning jagas Best Marketingi lugejatega peatükki äsja avaldatud raamatust "Eriolukorrast väljumise käsiraamat".
Uudised
  • 29.04.20, 09:20
Kommunikatsioonieksperdid lõid eriolukorrast väljumise käsiraamatu
Kommunikatsioonieksperdid Eneli Mikko, Kadri Lainas ja Kristo Mäe töötasid välja ettevõtetele suunatud eriolukorrast väljumise käsiraamatu, mis aitab ettevõtetel kriisist edukalt väljuda. Sama meeskonna loodud eriolukorda sisenemise kriisikommunikatsiooni paketti kasutati ligi 10 000 korral.
Uudised
  • 13.03.20, 13:47
Kommunikatsioonieksperdid tõttasid ettevõtetele tasuta materjalidega appi
Kommunikatsioonieksperdid Eneli Mikko, Kadri Lainas ja Kristo Mäe töötasid välja ettevõtetele suunatud tasuta kriisikommunikatsioonipaketi, mis võimaldab organisatsioonidel kriisiga paremini toime tulla ning aitab keskenduda firmade käigushoidmisele.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele