Rahvusvahelise uuringu kohaselt muretsevad Eesti inimesed keskkonna- ja kliimaküsimuste pärast vähem kui meie põhja- ja lõunanaabrid.
Eestimaalastele läheb sõnades korda, et prügimajandus oleks eeskujulik, metsa ei võetaks maha ja plastik ei satuks ookeani, aga igapäevastes valikutes ja elustiilis peegeldub mure keskkonna pärast vähe ja jätkusuutlikud sammud on lühikesed.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.