• 11.03.21, 10:50

Creative Union ja Miltton Group astusid strateegilisse partnerlusse globaalsete virtuaalsündmuste arendamiseks

Kriisiolukorra erivajadustest sündinud virtuaalsündmuste lahendus viis 2020. aasta märtsis kokku Eesti ja Soome üritusturunduse ja ärinõustamise eksperdid Royal Experience’i ja Milttoni. Üheskoos viidi möödunud aastal ellu enam kui 200 virtuaalset üritust ning kiire kasvu toetamiseks asusid osapooled strateegilisse partnerlusse.
European Spaceweek  Saku Suurhallis
  • European Spaceweek Saku Suurhallis Foto: TANEL MURD
Pisut vähem kui aasta peale esimest ühiselt ellu viidud virtuaalsündmust jõustus tehing, mille käigus Miltton Grupist sai strateegiline partner turunduskommunikatsiooni ettevõtete gruppi Creative Union kuuluvast üritusturundusagentuuris Royal Experience. Partneritena jätkavad ühisettevõttes nii Creative Union AS kui ka virtuaallahenduste eestvedaja ja ettevõtte tegevjuht Lehari Kaustel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele