• 12.03.21, 14:39

Veebruarikuu parima otseposti saatis Tartu Kaubamaja

Veebruaris rõõmustas Tartu Kaubamaja linlasi isuäratava ,,Ainult head maitsed’’ kampaanialehega, mis pälvis Omniva poolse tunnustuse kuu parima otsepostitusena.
Veebruarikuu parima otseposti saatis Tartu Kaubamaja
Veebruar oli Tartu Kaubamajas toidukuu, mil juhiti tähelepanu sealsetele restoranidele ja toidukauplustele. ,,Konkreetne otsepostitus jäi silma värske disainiga, mis on Tartu Kaubamajale omane, kuid viimaste moetrendide asemel oli fookus hoopis maitsval toidul,’’ selgitas Omniva reklaamiteenuste osakonna juhataja Liisa Järsk veebruari parima otseposti edu saladust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele