• 07.04.21, 12:18

Telia turundusjuht: turunduskulusid me ei kärbi

Telia turundusjuht Kertu Kuusik rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et nende toodete ja teenuste tarbimine on pandeemia ajal pigem kasvanud ja seega ei ole olnud vajadust turunduskulusid vähendada.
Kertu Kuusik
  • Kertu Kuusik Foto: Jake Farra
„Muutunud olukorras on aga üle vaadatud turundustegevuste fookused ja kampaaniatega toetatakse eelkõige neid tegevusi, mida saab tarbija ise kodus kasutada,“ ütles Kuusik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele