• 23.04.21, 09:06

Vaktsineerimiskampaania: rohkem küsimusi kui vastuseid

Sotsiaalministeeriumi poolt ellu kutsutud kampaania on tekitanud palju segadust ja küsimusi. Ministeeriumi kommunikatsioonijuhi Oskar Lepiku sõnul on COVID-19 vastase vaktsineerimise puhul tegemist viimaste aastate ühe keeruliseima kommunikatsiooniväljakutsega.
Vaktsineerimiskampaania: rohkem küsimusi kui vastuseid
Oskar Lepik rääkis, et ühelt poolt on avalikkuse poolt mõistetav väga suur infovajadus, teisalt muutub info väga kiiresti ja sageli - vaktsiini tarned on heitlikud, inimeste senine võimalus end vabalt vaktsineerida pigem piiratud. Tema sõnul levib väga palju valeinfot ning kohati näevad ühiskonnagrupid erinevatel ajenditel selle levitamisega ka palju vaeva. “Selline ärevus tekitab vandenõusid ja ebakindlust.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele