• 26.04.21, 10:32

Sotsiaalmeedia konverents tuleb taas

Sotsiaalmeedia olulisus on teada igale turundajale, küll aga on see valdkond, mille potentsiaali ei osata veel täielikult enda ettevõtte heaks tööle panna. 15. juunil astuvad Tallinna Teletornis üles mitmed kogenud asjatundjad, kes tutvustavad, kuidas sotsiaalmeedia abil kampaaniatele efektiivsemalt hoogu anda.
Sotsiaalmeedia konverents tuleb taas
Sotsiaalmeediast on saanud ettevõtete jaoks igapäevane turunduskanal, kuid vahel jääb vajaka teadmistest sealsete reeglite, piirangute ning uuenduste osas. Konverentsil heidame nendele teemadele valgust ning jagame nippe, kuidas enda fänne rohkem sotsiaalmeedias kaasata ning panna neid tegema just seda, mida soovid.
Teatavasti inspireerivad kõige rohkem teiste ettevõtete kogemuslood. Konverentsil kuuled, mida teised sotsiaalmeedia alal korda on saatnud ning saad ammutada ideid, kuidas neid enda ettevõtte sotsiaalmeedia kontodel rakendada.
Konverentsile on oodatud turundusjuhid, turundusspetsialistid, digiturunduse spetsialistid ning agentuuride esindajad.
Miks osaleda:
- saad inspiratsiooni, kuidas teised enda sotsiaalmeediat haldavad ning milline on nende edulugu;
- saad nippe ja nõuandeid, kuidas enda ettevõtte sotsiaalmeedia haldamine efektiivsemaks muuta ning kliente rohkem kaasata;
- saad teada, kuidas mitte minna vastuollu Facebooki reklaami reeglitega ning mitte jääda oma reklaamkontost ilma;
- saad teada, millised on uuendused ja millega pead arvestama;
- saad inspiratsiooni, kuidas kirjutada kõnetavaid sotsiaalmeedia tekste.
Konverentsil astuvad teiste seas üles Sportland Eesti turundusjuht Keidi Kitt, Rimi vastutustundliku ettevõtluse ja kommunikatsiooni juht Katrin Bats, Tallink Grupi digiturunduse ja analüütika juht Andrus Kiisküla ning Hansaposti turundusjuht Maris Kivi.
Konverentsi soodushind kuni 24. maini 149 eurot (km-ga 178,80). Konverentsi täishind 249 eurot (km-ga 298,8€).
Vaata konverentsi kohta lähemalt ja registreeru siin.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele