Uuskasutuskeskus kutsub oma kevadise kampaaniaga „Anna uuele ringile!“ inimesi andma kodus seisma jäänud heas korras asju uuesti kasutusse ning kaaluma uusi asju vajades teise ringi kaupade soetamist.
- Uuskasutuskeskus on kaasanud kampaaniasse tuntud näod.
Maailmas toodetakse pidevalt juurde uusi asju, kasutades üha napimaks muutuvaid ressursse. Olemasolevate asjade ringlusse andmine on üks lihtsamaid samme, kuidas hoolida meid ümbritsevast keskkonnast, teatab ettevõte pressiteates.
Uuskasutuskeskuse teavituskampaania eesmärk on ühiskonnas laiemalt rääkida taaskasutusest ja sellest, et kui endale armsad asjad enam koju ei mahu, siis on need võimalus anda uuele ringile ning tänu sellele saab keegi teine õnnelikuks. „Hästi hoitud asjad kestavad ajas, kuid kui pikalt mõnd eset ei kasuta või ei kanna, võtab see kodus asjatult ruumi. Kõik sellised heas korras asjad võiks anda uuesti kasutusse. Nii väldime pikalt seisnud asjade jõudmist lõpuks prügisse,“ ütles Uuskasutuskeskuse tegevjuht Diana Paakspuu. Uuskasutuskeskuse kaudu jõuab iga aasta uuesti ringlusse sadu tonne heas korras asju.
Teavituskampaania keskmes on uuesti ringlusse antavate asjade lood. „Igal asjal on oma lugu. Paraku raamistab iga peatükki algus ja lõpp. Andes asja uuesti ringile, jätkub asja lugu ja ese saab pakkuda veelgi häid emotsioone,“ lisas Paakspuu. Uuskasutuskeskuse kampaania lõi loovagentuur La Ecwador. Kevadises teavituskampaanias annavad teistele eeskujuks olles oma asjad uuele ringile telelegend Reet Linna, raadio- ja saatejuht Andrei Titov, näitleja Doris Tislar, muusik ja luuletaja Marten Kuningas ning näitleja ja moelooja Karin Rask.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.