Mängudisain aitab turunduskampaaniatel kauem meeles püsida
Idufirma Adacti asutaja, mängustamise ekspert ja EBSi mängudisaini õppejõud Kalev Kärpuk rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, kuidas turundusse mängulisust juurde tuua ja kuidas sellega raha teenida.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.