Žürii valis täna välja Aasta Turundusteo avaliku sektori võitja ning ärikategooria finalistid, mille võitja kuulutatakse välja 3. juunil Kultuurikatlas turunduskonverentsil Password.
Aasta Turundustegu 2020 ärikategooria finalistid on alljärgnevad:
Maks & Moorits - 50% vähem pakendit – oleme koos säästlikumad
Maxima Eesti – Telefon on nüüd ostupult
SEB Pank – Küberturvalisuse teavituskampaania
Sorainen – COVID-19 äririskide juhtimine
Tele 2 – Ärikliendile suunatud tegevused 2020. aastal
Finalistid kannavad oma tööd ette Passwordi konverentsil 3. juunil. Pärast seda koguneb žürii uuesti ja valib nende seast välja parima ärikategooria turundusteo, mis pälvib tiitli Aasta Turundustegu 2020 Grand Prix'.
Avaliku sektori võidutööks osutus žürii valikul TalTechi 2020/2021 uute tudengite vastuvõtukampaania. TalTech esitleb oma võidutööd 3. juunil Passwordil.
Žürii koosseisu kuuluvad Annika Arras (Miltton New Nordics), Britte Maidra (Dentsu Estonia), Kristjan Seema (Coop Pank), Mailis Timmi (Havas Communication/Havas Creative), Sander Maasik (Ekspress Meedia), Tarmo Pärjala (G4S), Liis Laisaar (Holin), Liia Pjatakova (Bolt Food), Kätrin Maidra (Initiative).
Aasta suurim turunduskonverents
Password toimub
3. ja 4. juunil Kultuurikatlas.
Registreeru konverentsile siin. Müügil on ka veebipiletid.
Seotud lood
Meil on hea meel teada anda, et turunduskonverents Password toimub 3.-4. juunil Kultuurikatlas piiratud mahus n-ö päris konverentsina. Esimest korda konverentsi ajaloos toimub üritus varasuvises atmosfääris.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.