Maikuu lõpus asus Orkla Eesti vastloodud müügiarendusjuhi ametikohale pikaajalise turuinfo analüüsi ja äriteabe protsessijuhtimise kogemusega Margo Kurisoo. Margo fookuses saab olema analüütilise toe pakkumine Orkla Eesti müügiorganisatsiooni peamisetele tegevussuundadele.
„Orkla on väärika ajalooga ja armastatud tooteid pakkuv ettevõte. Sedavõrd suures organisatsioonis on kindlasti palju põnevaid väljakutseid ja võimalusi rakendada minu pikaaegseid müügianalüüsi valdkonna kogemusi ning laialdasi teadmisi toidu- ja esmatarbekaupade turust,“ avas Margo Kurisoo enda Orkla Eesti tiimiga liitumise põhjuseid. „Lähiaja eesmärgid on arendada kampaaniate planeerimise protsesse ja töövahendeid, täiustada müügitulemuste analüüsimetoodikat ning muuta müügiosakonnale oluline info lihtsamini kasutatavaks,“ lisas Kurisoo
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.