• 30.12.24, 09:43

VÄLISVAADE | Domino’s Pizza reklaamistrateegia keskendus naudingule ja mugavusele

Bränd kasutas kliendibaasi kõnetamiseks oma spetsialiteeti mugavustoidu, loominguliste kampaaniate ja kõnetavate sõnumite alal, tugevdades seeläbi ka oma juhtpositsiooni kiirteenindusega restoranide seas.
„Hädaolukorra pitsa“
  • „Hädaolukorra pitsa“ Foto: Domino's Pizza Inc.
Domino's Pizza Inc. (DPI) reklaamistrateegia 1. septembrist kuni 30. novembrini 2024 äratas edukalt sihtrühma tähelepanu, pannes rõhu nauditavatele toiduelamustele, personaalselt kohandatavatele valikutele ja soodsatele pakkumistele, selgus andme- ja analüüsiettevõtte GlobalData platformi Global Ads põhjalikust analüüsist

Seotud lood

Uudised
  • 23.12.24, 06:30
Vaata, millistes rahvusvahelise haardega ettevõtetes eestimaalased töötada ihkaksid
76% töötajatest oleks võimaluse avanedes huvitatud töötama mõnes rahvusvaheliselt tuntud globaalse haardega ettevõttes, selgus CVKeskus.ee tööportaali uuringust.
Uudised
  • 10.12.24, 12:22
Knowit: surve iga turundusele kulutatud euro õigustamisele kasvab
Eelarvekärbete taustal on muutunud oluliseks näidata käegakatsutavat tulu kõikidelt turundusinvesteeringutelt, leiavad 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinevad Knowit’i brändi- ja äristrateegia asepresident Elisabeth Taranger ning vanemnõustaja Maria Nikitina.
Uudised
  • 16.12.24, 11:08
Aasta Turundustegu 2024 ootab parimatest parimaid kandidaate
Turunduskonverentsil Password 2025 tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone 2024. aastast.
Uudised
  • 18.12.24, 10:33
Millised olid 2024. aasta meeldejäävaimad turundusteod? 1. osa
Artiklisarja esimeses osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar ning Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele