Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2020 auhinnad.
- Aasta Turundustegu 2020 finalistid Foto: Raul Mee
AASTA TURUNDUSTEGU 2020: ÄRIKATEGOORIA GRAND PRIX
Aasta Turundustegu 2020 ärikategooria Grand Prix' võitis Maks & Mooritsa kampaania "50% vähem pakendit - oleme koos säästlikumad"
AUTORID
Organisatsioon: Atria Eesti AS - turundusjuht Mirjam Endla, müügi‐ ja turundusdirektor / juhatuse liige Meelis Laande
Meediaagentuur: INTENSE GROWTH HUB ‐ Liis Oper, Egle Piirilaht
PR agentuur: BALTIC ID - Kaia Gil, Kaidi Reinart
Reklaamiagentuur: RAKETT ‐ Annela Pildre‐Grünberg ja Priit Isok
Filmiproduktsioon: CAVIAR ‐ Kaimar Kukk
Fotograaf: Tanel Meos
- Aasta Turundustegu Grand Prix võitja Atria Eesti Foto: Raul Mee
Žürii valis ärikategooria Grand Prix' võitja viie finalisti hulgast. Aasta Turundustegu 2020 finaali jõudsid: Maks & Mooritsa kampaania „50% vähem pakendit – oleme koos säästlikumad“, Maxima Eesti „Telefon on nüüd ostupult“, SEB Panga küberturvalisuse teavituskampaania, Soraineni COVID-19 äririskide juhtimise kampaania ja Tele2 ärikliendile suunatud tegevused 2020. aastal.
- Tallinna Tehnikaülikooli brändijuht Diana Aljas Foto: Raul Mee
AASTA TURUNDUSTEGU 2020: AVALIKU SEKTORI GRAND PRIX
Aasta Turundustegu 2020 avaliku sektori Grand Prix' võitis Tallinna Tehnikaülikooli 2020/2021. aasta uute tudengite värbamise kampaania.
AUTORID
Organisatsioon: TalTech - turunduse ja kommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme, brändijuht Diana Aljas
Reklaamiagentuur: loovagentuur Tank
Meediaagentuur: MindShare Eesti
Kodulehe arendaja: Mixd
Chatboti arendaja: Eduliiga
Podcastid: Accelerista
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.