Passwordi üks peaesinejatest Magnus Lindkvist nentis oma ülimalt kaasahaaravas ja teatraalses ettekandes, et selleks, et tulevikus edukalt turundada, peab eksperimenteerima, julgema olla luuser, looma ja mitte võistlema ning aru saama trendidest ja nende allhoovustest.
- Futuroloog Magnus Lindkvist julgustab olema luuser Foto: Raul Mee
Magnus Lindkvist rääkis, et tema karjääri alustalaks on rida läbikukkumisi ja nendest ülesaamine. „Kõigepealt läksin ärikooli, et näida äge oma vanematele, nii et pidin sealt peagi põgenema. Seejärel suundusin Los Angelesse filmi õppima, aga pidagem meeles – need olid 90ndad ehk Harvey Weinsteini ajastu. Kui soovid teha filmi 90ndatel Hollywoodis, siis pead aastaid, kui mitte aastakümneid, valmistuma pidevaks ärakasutamiseks, alandamiseks ja tasuta töötamiseks. Seega – läbikukkumine!“ jutustas Lindkvist.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.