• 09.06.21, 13:29

Kuidas mõista tarbijaid: antropoloogi nägemus

Antropoloogid ei käi ainult džunglis tsivilisatsioonist puutumata hõime uurimas, vaid tegelevad ka tavaliste tarbijate uurimisega. Rakendusliku Antropoloogia Keskuse asutaja Keiu Telve rääkis Passwordil, kuidas antropoloogid tarbijaid ja tarbijakäitumist uurivad ning millist praktilist kasu sellest turundajatele tõuseb.
Rakendusliku Antropoloogia Keskuse juhataja Keiu Telve
  • Rakendusliku Antropoloogia Keskuse juhataja Keiu Telve Foto: Raul Mee
Antropoloogi tööriistakastis on intervjuud ja vaatlused – mida inimesed päriselt teevad, millised nad on, millest nad mõtlevad, mida nad tahavad ja kuidas käituvad. Näiteks IKEA turundajate palgatud antropoloogid veedavad päevi tavaliste inimeste kodudes, et õppida tundma nende eluviisi ja saamaks aru, millist mööblit neil vaja on.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele