Sorainen: soovime olla suurelt pildis ja paljudele vajalik
Advokaadibüroo Sorainen tuli mullu kevadel kriisi puhkedes kiirelt turule uue teenustepaketiga, mis aitas kriisiolukorras era- ja riigiettevõtteid Covid-19 äririskide juhtimisel ning parandas jõuliselt büroo mainet.
Kampaanial oli ka ühiskondlik mõju – selle tulemusel parandati seadusi ning pandi alus tasuta õigusabi programmile. Kampaania jõudis ka Aasta Turundustegu 2020 nominentide sekka.
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2020 auhinnad.
Žürii valis täna välja Aasta Turundusteo avaliku sektori võitja ning ärikategooria finalistid, mille võitja kuulutatakse välja 3. juunil Kultuurikatlas turunduskonverentsil Password.
Maks & Mooritsa innovaatiline, keskkonnasäästlik ja mugav hakklihapakend ületas nii tarbijate ootused kui ka ettevõtte enda seatud prognoosid, pälvides sellega ka Aasta Turundustegu 2020 ärisektori auhinna.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.