Aasta Turundustegu 2020: pakend, mis tegi revolutsiooni
Maks & Mooritsa innovaatiline, keskkonnasäästlik ja mugav hakklihapakend ületas nii tarbijate ootused kui ka ettevõtte enda seatud prognoosid, pälvides sellega ka Aasta Turundustegu 2020 ärisektori auhinna.
Maks & Moorits on esimene Eesti lihabränd, mis tegi revolutsiooni toiduaine pakendamisel, vähendades pakendimaterjali 50% võrra, pakkudes samas tarbijale ka kasutusmugavust. Uus pakend püstitas 2020. aasta esimeses kvartalis absoluutse müügirekordi – ettevõte müüs üle 700 tonni hakkliha kvartalis, mida oli 74% rohkem kui aasta varem.
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2020 auhinnad.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.