Aasta Turundustegu 2020: pakend, mis tegi revolutsiooni
Maks & Mooritsa innovaatiline, keskkonnasäästlik ja mugav hakklihapakend ületas nii tarbijate ootused kui ka ettevõtte enda seatud prognoosid, pälvides sellega ka Aasta Turundustegu 2020 ärisektori auhinna.
Maks & Moorits on esimene Eesti lihabränd, mis tegi revolutsiooni toiduaine pakendamisel, vähendades pakendimaterjali 50% võrra, pakkudes samas tarbijale ka kasutusmugavust. Uus pakend püstitas 2020. aasta esimeses kvartalis absoluutse müügirekordi – ettevõte müüs üle 700 tonni hakkliha kvartalis, mida oli 74% rohkem kui aasta varem.
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2020 auhinnad.
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.