• 10.06.21, 09:17

Remarketing tänasel kujul kaob, Facebooki piksel muutub. Kuidas edasi turundada?

Aastal 2022 ootab digiturundajaid viimase aja suurim muudatus: ostuteekonna jälgimine eri platvormide vahel senisel kujul lakkab. Inglise keeles nimetatakse seda ka poeetiliselt “cookie apocalypse”. Kuidas edasi, millised on alternatiivid ja uued võimalused ostuteekonna jälgimiseks? Adformi Baltikumi müügidirektor Matis Metsala andis nõu ja selgitas olukorda.
Adformi Baltikumi müügijuht Matis Metsala Passwordil
  • Adformi Baltikumi müügijuht Matis Metsala Passwordil Foto: Raul Mee

Mis on üldse küpsis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele