• 30.06.21, 10:14

Toidukaupade e-poodide populaarsus on hüppelises kasvutrendis

Viimasel aastal on kolmandiku võrra kasvanud e-kauplusest toitu ostvate inimeste osakaal, selgub Kantar Emori viimastest ostukäitumise seireuuringust. Uuringu andmetel eelistab kodumaist toidukaupa enda sõnul 80 protsenti eestimaalastest, kuid keskkonnasõbralike toodete eest ei olda valdavalt siiski valmis rohkem raha kulutama.
Toiduliidu juht Sirje Potisepp
  • Toiduliidu juht Sirje Potisepp Foto: Raul Mee
Eilsel uuringuesitlusel rõhutas Toiduliidu juht Sirje Potisepp, et kriisiaasta tõestas kohaliku toiduainetööstuse olulisust ning häälestas tarbijad e-poodide kasutamisele. „Toidutootjad on tulnud kriisiga väga hästi toime. Kriisiplaanid toimisid, kuigi need koostati täiesti uudses olukorras ning teadmata, kaua kriis kestab. Sealjuures uuringutulemused näitavad, et eestimaalased eelistavad endiselt oma toidulauale soetada kodumaist toitu,“ ütles Potisepp. „Kriis kehtestas sealjuures ka e-kaubanduse kui uue normaalsuse toidukaupade soetamisel, kasvatades e-ostlejate osakaalu kolmandiku võrra ehk 31 protsendini elanikkonnast.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele