• 21.07.21, 15:05

PRNEWS: kulukad suhtekorraldajad on minevik

Eesti idufirma PRNEWS, mis on loonud sisuturunduse platvormi PRNEWS.IO, on viimase aasta jooksul maksnud uudisteportaalidele tasuliste reklaamartiklite eest 1,4 miljonit dollarit. Sellest kolmandik jagati 20-le mõjukaimale sisuturundusartiklite müüjale.
PRNEWSi kaasasutaja ja tegevjuht Alexander Storozhuk.
  • PRNEWSi kaasasutaja ja tegevjuht Alexander Storozhuk.
  • Foto: PRNEWS
PRNEWS võimaldab brändidel avaldada soovitud sisu, pakkudes avaldajale vastutasuks rahalist kompensatsiooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele