• 21.07.21, 15:05

PRNEWS: kulukad suhtekorraldajad on minevik

Eesti idufirma PRNEWS, mis on loonud sisuturunduse platvormi PRNEWS.IO, on viimase aasta jooksul maksnud uudisteportaalidele tasuliste reklaamartiklite eest 1,4 miljonit dollarit. Sellest kolmandik jagati 20-le mõjukaimale sisuturundusartiklite müüjale.
PRNEWSi kaasasutaja ja tegevjuht Alexander Storozhuk.
  • PRNEWSi kaasasutaja ja tegevjuht Alexander Storozhuk. Foto: PRNEWS
PRNEWS võimaldab brändidel avaldada soovitud sisu, pakkudes avaldajale vastutasuks rahalist kompensatsiooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele